Перед вибором CRM: Сформуйте перелік цілей, для вирішення яких потрібна CRM. Визначте учасників процесів, які працюватимуть у ній. Сформуйте перелік функціональних та технічних вимог до системи керування клієнтами.
CRM-система (customer relationship management) – це спосіб управління взаємовідносинами з клієнтами та оптимізації бізнес-процесів.Залежно від своїх можливостей будь-яка CRM-система потрапляє до однієї з наступних категорій:
- Операційні CRM-Системи …
- Аналітичні CRM-Системи …
- Колективні CRM-Системи
06-Sept-2022
Придбати CRM–систему – Оплата за ліцензію, залежно від формату від 60 000 рублів до 700 000 рублів; Додатковий функціонал – від 60000 до 600000; Вартість зміни та доопрацювань під вимоги клієнта – від безкоштовно (за відсутності) до 3 000 000.