Тому принцип вибору простий: заявлена ​​кількість тонн на тросі має перевищувати масу машини мінімум удвічі. Легковим автомобілям потрібний трос на 2,5–4 т. Позашляховикам — від 5 тонн та вище. Як правило, чим міцніший трос, тим він товщий і дорожчий.

Почнемо з того, що ПДР чітко регламентують: довжина троса повинна бути від 4 до 6 метрів, і на ньому повинні бути не менше двох червоно-білих прапорців розміром 20 на 20 см з метою позначення зчіпки. Саме за цими параметрами насамперед і потрібно вибирати трос.

Довжина буксирувального троса, згідно з ПДР, складає 46 м для легкових автомобілів (гнучка зчіпка), для вантажних авто – 4 м (жорстка зчіпка). При виборі троса для свого автомобіля необхідно враховувати такі його характеристики: довжину, матеріал, максимальне навантаження та кріплення. Оптимальна довжина троса4-4.5м.

Для такого троса ПДР чітко регламентують довжину – вона має становити від 4 до 6 метрів. Що стосується припустимого навантаження, то зазвичай для вибору цього параметра масу автомобіля множать на два.