Перезавантажте пристрій. Відкрийте програму "Параметри" та натисніть Мережа та інтернет або Підключення. Ці параметри можуть бути інакшими залежно від пристрою. Вимкніть Wi-Fi, увімкніть передачу мобільних даних і перевірте, чи це вирішило проблему. Якщо ні, вимкніть мобільні дані та увімкніть Wi-Fi.
Для швидкого усунення неполадок при підключенні до мережі або Інтернету тут вказано кілька способів їх усунення.
- Перезавантажити комп'ютер та роутер
- Не допускати переходу мережного адаптера в режим сну та скасувати налаштування вибіркового тимчасового відключення USB-портів
- Видалити антивірусне програмне забезпечення
Причинами в цьому випадку можуть бути небажані програми на комп'ютері, зміни налаштувань мережевих підключень, проблеми з DNS серверами, іноді неправильно віддалений антивірус або виконане оновлення Windows («велике оновлення» в термінології Windows 10) із встановленим антивірусом.