Теоретично гелікоптери можуть літати на висоті 3-6 км, Виходячи з заявлених характеристик виробниками. Наприклад, комерційна модель Robinson R22 може досягати 4,2 км, а Agucta Westland AW 139 – 6069 км. Але на практиці в більшості випадків польоти на зазначеній висоті не здійснюються.

У умовах єдиним способом доставки вантажів залишається гелікоптерна авіація. Рекордсменом з вантажопідйомності серед гелікоптерів є Мі-26. Він здатний перевозити до 20 тонн техніки та великогабаритних вантажів.

У горах і горбистій місцевості вітер теж дме паралельно поверхні. Через це повітряний потік може впливати на гвинтокрил під різними кутами в залежності від напрямку вітру та розташування судна щодо схилу гори. Тобто в горах сильний вітер може дути на гвинтокрил зверху чи знизу.

Гвинтокрил, або, інакше, гелікоптер створює підйомну силу за рахунок обертання гвинта, на відміну від літака, у якого підйомна сила створюється поступальним рухом апарату. Повітря обтікає лопаті гвинта, що обертається вертольота.