Якщо є можливість, то бажано нанести на гуму шар мильного розчину. Це універсальний і найпростіший спосіб виявити прокол – у місці витоку з'являтимуться бульбашки. Спостерігати потрібно протягом 5-10 хвилин, покривши рідиною як покришку, а й місця її з'єднання з диском і ніпелем.

Перш ніж приступати до ремонту колеса, його потрібно зняти з машини. Повільно прокочуючи колесо, пирскаємо мильним розчином на ту його частину, яка стикається з дорожнім покриттям. Відзначаємо місце, звідки йде інтенсивне виділення повітря (бульбашки) – прокол виявлено.

Повністю спущене колесо дає звук, що шльопає, не завжди ритмічний, але синхронний з обертанням колеса. Такий звук негучний, але водій зазвичай сприймає його як позаштатний та зупиняється для з'ясування ситуації. Не до кінця спущена шина починає гудіти, начебто машина потрапила на крупнозернистий асфальт.

Як дізнатися, де саме спускає шина? Це робиться методом зануренням колеса у воду або за допомогою обмазування шини мильним розчином. Найбільш популярним і зручним є спосіб, при якому мильний розчин рівномірно розбризкується поверхнею шини.