Наявну заборгованість можна погасити через вкладку «Погасити заборгованість». У разі, якщо власник не може вийти зі «стоп-листа» самостійно для вирішення цього питання власнику необхідно звернутися до відділу роботи з пасажирами метрополітену за телефоном 350-11-29.

Карта автоматично видаляється з стоплиста протягом 10 хвилин після погашення заборгованості у ЛКП.

Яким чином здійснюється виведення картки з стоплиста? Ви можете вивести банківську картку з стоплиста шляхом оплати вартості раніше здійснених та неоплачених поїздок до Особистого кабінету Пасажира у розділі «Історія поїздок» або «Історія списань», натиснувши на активну кнопку «Сплатити».

Якщо картка опинилася в стопаркуші через несплату, то в особистому кабінеті пасажира буде повідомлення: «Карта не може бути використана для оплати проїзду. Оплатіть, будь ласка, заборгованість у розмірі N карбованців». Там же можна одразу погасити заборгованість, клацнувши на відповідну кнопку.