Ніша ринку характеризується наявністю наступних ознак: високоіндивідуалізовані потреби та запити споживачів, задоволення яких необхідний певний набір взаємодоповнюючих продуктів (виробів і послуг); невелика та стабільна потенційна ємність ринку; значне ослаблення конкуренції.

Ніші ділять на кілька видів залежно від методу їхньої освіти:

  • Цільовий маркетинг. Ніші настільки невеликі, що не вигідні для великих компаній. …
  • Виникли внаслідок унікального збігу обставин. …
  • Вертикальний маркетинг. …
  • Горизонтальний маркетинг. …
  • Кущовий маркетинг.

Ніша — це вузькоспрямована сфера діяльності, яка дозволяє підприємцю чи організації виявити переваги перед конкурентами. Вибір ринкової ніші дає бізнесу чітке позиціонування та спеціалізацію. Часто це частина ринку, на якій недостатньо задоволений попит.

Щоб вибрати нішу для інтернет-магазину потрібно:

  1. Зрозуміти, які типи ніш існують.
  2. Визначити значні чинники вибору ніші.
  3. Вибрати нішуяка вам подобається.
  4. Вивчити поточний попит товарів.
  5. Виконати аналіз основних конкурентів.
  6. Оцінити усі можливі ризики.
  7. Вивчити свою ЦА та зрозуміти, хто ваш клієнт.