Ядро цільової аудиторії – це група людей, які становлять сутність основної цільової аудиторії. Це найдієвіша її частина, яка приносить або може принести максимальну частку прибутку, за рахунок чого зростає рівень продажів.

Для опису цільової аудиторії можна використовувати такі соціально-демографічні характеристики:

  1. підлога
  2. вік
  3. утворення
  4. рівень прибутку
  5. соціальний та сімейний статус
  6. професія, місце роботи, рід діяльності
  7. національність чи расова приналежність
  8. географію проживання.

Для складання портрета цільової аудиторії використовується наступна схема:

  1. Соціальні характеристики, яких належить стать, вік, сімейний статус, дохід, професія.
  2. Дані про проведення часу (форуми, тематичні сайти, інтернет-магазини, соціальні ресурси).