Для встановлення поршневого пальця поршень попередньо нагрівають (70-80 градусів), після чого вставляють палець у поршень з шатуном. Це забезпечує надійне закріплення. При роботі двигуна поршень нагрівається та палець може обертатися довкола своєї осі.

Для фіксації поршневого пальця використовуються дротяні пружинні замкові кільця або так звані кільця Зегера. Кільця обох видів можуть поламатися або вискочити з канавки поршня, або вони можуть бути вибиті.

в поршні палець сидить нормально і не туго і не слабо, як належить, а от у шатуні гуляє. шатуни нові. Палець повинен легко входити в поршень від зусилля великого пальця руки, а ось якщо при похитуванні пальця відчувається люфт, замініть шатун, він вільно входить тільки при нагріванні, ні як інакше.