Вода у тексті – Це відносний показник концентрації слів без смислового навантаження (стоп-слів). Занадто великий відсоток вказує на низьку якість матеріалу. Пошукові системи добре ранжують сторінки з інформативним контентом. Але це не означає, що водність потрібно намагатися звести до мінімуму.
Вода в тексті (Водність) – це відсоток змісту в ньому зайвих слів (стоп-слів), які не несуть смислового навантаження для користувачів. Норма води у SEO тексті зазвичай не перевищує 60%.
Водність тексту – що це таке? У копірайтингу (написання текстів для сайтів) є таке поняття, яквода». Це ділянки, що нічого не значать тексту, що не несуть особливого смислового навантаження. Деякі автори впроваджують їх для того, щоб роздмухувати обсяг і отримати якомога більшу винагороду.