розмір когорти – день, тиждень, місяць (стандартно); звітний період по днях – 30 днів, по тижнях – 12 тижнів, по місяцях – 3 місяці (Самостійно тривалість вибрати поки що не можна); фільтрувати дані за параметрами не можна, доступне лише використання сегментів. Jun 15, 2020
Когортний аналіз – Це метод маркетингового дослідження поведінки користувачів, який допомагає оцінити ефективність бізнесу. Суть у цьому, що необхідно проаналізувати поведінка груп людей, які вчинили одну й ту саму дію у певний період. Такі групи називають когортами.
Для проведення когортного аналізу необхідно визначити:
- Ознака когорти – дія для включення до групи. …
- Розмір когорти – період дії. …
- Звітний час – тривалість аналізу когорти. …
- Ключовий показник – метрика для аналізу.
Когорти дуже схожі на сегменти з тією відмінністю, що когорта об'єднує користувачів певного проміжку часу, тоді як сегмент може бути ґрунтується на будь-яких інших характеристиках користувачів. Для сайтів когорту зазвичай визначають за першим відвідуванням або цільовою дією користувача.