"Найяскравіші хлопці в плані обману – це виїзні сервіси. Там, напевно, близько 90 відсотків – це шахрайство. Схема там дуже проста: приїжджає майстер, розбирає телефон і каже, що треба робити дорогий. ремонт, а після цього ставить клієнта перед вибором: чи платите, чи майстер збирати смартфон не буде.

Звернутися до офіційного сервісного центру Багато хто після поломки телефону озброюються чеком, Законом про захист прав споживачів, парочкою гнівних поглядів та вирушають до магазину, де купували гаджет. Спосіб працює, якщо з моменту покупки смартфона пройшло не так багато часу, і на нього діє гарантія.

  1. Налаштуйте блокування екрану
  2. Встановіть PIN-код для SIM-картки
  3. Зашифруйте свої дані
  4. Захистіть паролем окремі програми та повідомлення від них
  5. Налаштуйте резервне копіювання даних
  6. Увімкніть функцію «Знайти пристрій»

May 28, 2021