Куди скаржитися у разі затримки доставки
- Звернутися до одного з офіційних представництв компанії СДЕК.
- Взяти із собою паспорт та написати скаргу з вимогою про прискорення пересилання товару та витребування з поштового сервісу за затримку термінів пересилання грошової компенсації.
Якщо Вас не задовольнила якість наданих послуг, ми просимо Вас повідомити нас на електронну адресу [email protected], заповнивши форму претензійного бланку або у вільній формі. Ви можете бути впевнені в тому, що Вашого листа побачить керівництво компанії і будуть вжиті відповідні заходи.
Що робити, якщо вантаж втрачений
- Звернутися до одного з представництв служби доставки СДЕК.
- Написати скаргу, в якій вказати прохання про відшкодування за фактом втрати посилки.
- Дочекатися письмової відповіді.
- Отримати гроші.
21-Nov-2021