За умовами статті 25 ЗоЗВП допускається обмін, а не повернення товарів належної якості. Повернути телефон належної якості за загальними правилами неможливо. Але продавець може піти назустріч покупцю та замінити на аналог. За законом магазин зобов'язаний інформувати споживачів про всі характеристики товару.

Відповідно до статті 30 Закону Республіки Казахстан "Про захист прав споживача", ви можете обміняти або повернути, придбаний у нас товар у протягом 14 днів з моменту покупки, якщо він належної якості, тобто товар не був у вжитку, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також …

При доставці замовлення кур'єром повернення та обмін товару здійснюється у будь-якому магазині МТС. Після обробки поводження з покупцем зв'яжеться співробітник контактного центру та запросить до магазину МТС для завершення процедури. Повернення коштів за купівлю виконується готівкою.