Найпростіший варіант згладжування – через контекстне меню. Пункт Shade Smooth | Гладке затінення . Тут же знаходиться Shade Flat | Плоске затінення, що повертає до колишнього стану. Структура об'єкта при цьому не змінюється, його грані, ребра та вершини ніяк не деформуються та не переміщуються.

Достатньо просто включити кнопку Show Normals прямо на панелі редактора вертексних нормалей Blend4Web або у правій панелі Blender у розділі Mesh Display та налаштувати комфортну довжину маркера в полі Size.

Нормалі

  1. Розгорнути нормалі нам допоможуть функції Mesh-Normals-Flip (або recalculate outside)
  2. Flip – розгорне виділені полігони.
  3. Також ми можемо виділити всі полігони об'єкта (шорткат А) та натиснути Recalculate outside щоб blender автоматично перерахував всі наші полігони назовні.

13 Apr 2021

для того щоб згладити грані циліндра, слід використовувати режим згладжування "Smooth". Щоб при цьому підстави циліндра виглядало природно, можна скористатися модифікатором EdgeSplit, який грані гострі грані залишає не згладженими.