За єдиними безкоштовними номерами технічної підтримки абонентів Ростелеком (8 800 300 1800 або 11 800) ви можете не тільки дізнатися, але й змінити тариф міського телефону за допомогою оператора. Назвіть йому ваш номер чи особовий рахунок, опишіть проблему.

Зателефонуйте на гарячу лінію за єдиним номером, якщо ви сумніваєтеся у своєму виборі. Вас проконсультують фахівці, якщо ви докладно розповісте про необхідні реєстраційні дані за місцем вашого проживання. Візьміть паспорт та вирушайте до відділення обслуговування, щоб подати заявку на зміну тарифних пакетів послуг.

Зайдіть у Особистий кабінет → Особові рахунки та натисніть «Керувати послугою». Залишіть заявку на зміну тарифу.

Зміна тарифного плану можлива в Особистому кабінеті на сайті МГТС, у Контактному центрі та в офісах обслуговування та продажів. Тарифний план змінюється з наступного календарного дня після надходження запиту або пізніше, у будь-який необхідний день за домовленістю при подачі заявки на зміну тарифного плану.