Хороший креатив має відповідати трьом вимогам: чіпляти користувача і справляти перше враження візуальної складової; Нести корисну інформацію для людей-раціоналів. Які переваги пропонує продукт, яку проблему клієнт вирішить після цільової дії.
Креатив повинен відображати інтереси аудиторії та формувати потребу, навіть якщо аудиторія холодна.Можна виділити 5 етапів прийняття рішення про те, чи потрібна нам інформація чи ні:
- Увага. …
- Інтерес. …
- Бажання. …
- Мотивація. …
- Дія.
11 жовтня 2019
Сильно насичувати елементами візуали не варто.Вибір зображення для рекламного креативу
- Беріть якістю.
- Головний герой …
- Покажіть об'єкт у незвичайному ракурсі.
- Зробіть рекламу "нерекламною" …
- Покажіть фото «до» та «після» …
- Використовуйте «карусель» зі знімків.
- Не розповідайте, а показуйте…
- Створюйте графічний контент