Як забрати іншу продукцію

  1. Напишіть на підтримку: Відвантаження зі складу Ozon (FBO) → Вивіз надлишків/шлюбу/пересорту або Вивіз залишків. …
  2. Ми зберемо товари та напишемо вам. …
  3. У відповідь на лист напишіть: …
  4. Дочекайтеся відповіді від служби підтримки з підтвердженням дати та часу прибуття.

При поверненні товару належної якості пересилання товару оплачує покупець. При поверненні товару неналежної якості – продавець. При цьому продавець завжди оплачує ПДВ та мито на експорт товару з Росії.

Перед тим як повернути товар на OZON через пункт видачі, оформіть заявку в Особистому кабінеті маркетплейсу: Перейдіть на сторінку із замовленнями, виберіть потрібний, натисніть «Повернути товари». Якщо такого рядка немає, то всередині немає позицій, дозволених до повернення. Позначте конкретні речі, які будуть надіслані назад.