Як забрати іншу продукцію
- Напишіть на підтримку: Відвантаження зі складу Ozon (FBO) → Вивіз надлишків/шлюбу/пересорту або Вивіз залишків. …
- Ми зберемо товари та напишемо вам. …
- У відповідь на лист напишіть: …
- Дочекайтеся відповіді від служби підтримки з підтвердженням дати та часу прибуття.
При поверненні товару належної якості пересилання товару оплачує покупець. При поверненні товару неналежної якості – продавець. При цьому продавець завжди оплачує ПДВ та мито на експорт товару з Росії.
Перед тим як повернути товар на OZON через пункт видачі, оформіть заявку в Особистому кабінеті маркетплейсу: Перейдіть на сторінку із замовленнями, виберіть потрібний, натисніть «Повернути товари». Якщо такого рядка немає, то всередині немає позицій, дозволених до повернення. Позначте конкретні речі, які будуть надіслані назад.