Тому слід перевірити його на наявність тріщин. Щоб перевірити люфт, потрібно, щоб помічник покрутив кермо в обидві сторони, а ви при цьому спостерігаєте за роботою наконечників. Якщо наконечник переміщається вздовж осі пальця більш ніж на півтора міліметра, це свідчить про те, що кермовий наконечник несправний.
Щоб оцінити ступінь зношування наконечників тяг, потрібно: Встановити автомобіль на домкрат та зняти колесо. Знайти шарнір і натиснути на нього пальцями, змінюючи положення керма. Якщо він стискається і є люфт, значить, деталь потребує заміни.
Щоб перевірити стан наконечника кермовий тяги, потрібно підняти машину (колесо не повинно торкатися землі). Потім його необхідно похитати особливим чином, доклавши зусилля в точці 9 годин або 3 години. Таке похитування дозволить відчути люфт. Якщо вона є, потрібно зрозуміти її джерело.
Типові симптоми несправності наконечників рульових тяг: люфт рульового колеса, віддача (биття) керма при вході в поворот, поява зайвих звуків попереду при проїзді нерівностей. Однак причиною схожих звуків та люфтів можуть бути зношені амортизатори, ступичні підшипники, сайлентблоки та кульові опори.