Машина не рушає з місця або повільно набирає швидкість. У момент перемикання з нейтральної передачі N на D (рух) або R (задній хід) фіксуються ривки корпусу автомобіля. Ні відгуку трансмісії під час спроби використовувати ручний режим керування. ТС починає рух за включеної «N».
В ідеалі, звичайно, "прогнати" автомобіль від нижнього до верхнього порогу. Простіше кажучи, якщо машина плавно і без ривків прискорилася до 180 кілометрів на годину, це говорить про однозначну справність варіатора.
Головний ворог цього вузла – металевий пил, що утворюється за нормальної роботи. варіатора. Адже його ланцюг і шківи завжди знаходяться в процесі тертя один про одного і від того неминуче потихеньку сточуються. Продукти такого зносу потрапляють у олію мастильної системи варіатора, а звідти – до підшипників.