Унікальність тексту – один із параметрів SEO-аналізу текстів. Унікальність показує, скільки відсотків тексту без змін взяли з існуючих джерел.. Якщо унікальність тексту 0%, значить, його повністю скопіювали з інших сайтів. Якщо 100% – стаття оригінальна, збігів з іншими джерелами немає.30 May 2022

Унікальність – це технічний параметр, що показує, скільки відсотків від загального обсягу тексту не має дублів у інтернеті. Для перевірки унікальності використовуються спеціальні програми. Цей показник не можна прикинути «на вічко». Багато клієнтів впевнені, що «унікальний контент» – це той, який автор написав сам.

Унікальність статті – це показник «зустрічання» фраз статті на сторінках інших сайтів. Розраховується у відсотках, де 0% вказує, що стаття повністю скопійована з інших джерел, а 100% присвоюється статті, в якій, згідно з алгоритмом шинглів, не було знайдено фраз, що збігаються з іншими джерелами.

Унікальність текстуце показник, який визначає, чи немає в текстовому контенті запозичень з інших текстів. Унікальність – один із базових показників якості: якщо контент неунікальний та дублюється на інших сайтах, на ресурс, який розмістив дубль, швидше за все, накладе санкції пошуковик.