Найпоширенішим способом гальмування вважається аеродинамічний. І тут застосовується різке підвищення лобового опору літального апарату. Для аеродинамічного гальмування у більшості літаків при здійсненні посадки висуваються спеціальні гальмові щитки.

Реверс застосовується в основному на пробігу після посадки або для аварійного гальмування при перерваному зльоті. Рідше — на рулюванні, для руху літака заднім ходом без допомоги буксирувальника. Невелика кількість літаків допускають включення реверсу повітря.

Кількість злітно-посадкових смуг обмежена, претендентів на кожну з них у певний момент часу буває кілька, тому диспетчери регулюють потік та віддають команди кожному лайнеру у порядку черги. Тобто всі, хто знову прибув літаки просто займають чергу і починають кружляти над аеропортом.

У певній точці посадкової прямої лайнер входить у глісаду. Глісада (від фр. glissade – ковзання) є уявною лінією, що з'єднує точку входу з початком злітно-посадкової смуги. Проходячи по глісаді, літак досягає точки MAPt (Missed Approach Point), або точки догляду друге коло.