Мінімальний термін розгляду звернення – 5 робочих днів. Для того, щоб дізнатися про стадію відповіді на запит, Ви можете зателефонувати на «Гарячу лінію Магніт» за тел.: 8-800-200-90-02. Для номерів, зареєстрованих біля РФ, дзвінки є безкоштовними і приймаються цілодобово.

Для того, щоб зв'язатися зі спеціалістами компанії Магніт, Зателефонувати за контактним номером 8-800-200-90-02.

Куди подавати скаргу на магазин «Магніт»? Зв'язатися зі службою підтримки компанії можна кількома способами, ознайомимося з ними: зателефонувати на гарячу лінію за номером 8-800-200-90-02; скористатися формою зворотного зв'язку на офіційному сайті https://magnit-info.ru/;