Цільова аудиторія (або цільова група) – це група людей, які найімовірніше зацікавляться пропозицією та замовлять конкретний товар чи послугу. Головна цінність цільової аудиторії в маркетингу – це те, що представники обраної групи з великою ймовірністю захочуть купити певний продукт.
Основними видами цільової аудиторії є:
- основна;
- непряма;
- широка;
- вузька;
- аудиторія від типу цільовий групи;
- аудиторія за метою відвідин сайту.
May 27, 2021
Як визначити свою цільову аудиторію
- Відштовхуватися від самого продукту та послуги.
- Вивчити статистику продажів та визначитиякі люди найчастіше у вас купували …
- Стать, вік, сфера діяльності, платоспроможність та локація.
- Інтереси
- Цінності, життєві принципи та позиції.
- Болі: від явних до замаскованих
Цільова аудиторія (ЦА) – це люди, яким цікаві чи можуть бути цікаві ваші товари чи послуги. Нерідко знання підприємців про цільової аудиторії дуже обмежені і виглядають так: «усі, кому потрібен наш дуже крутий та корисний товар», або «всі жителі Москви та Підмосков'я».