Цільова аудиторія (або цільова група) – це група людей, які найімовірніше зацікавляться пропозицією та замовлять конкретний товар чи послугу. Головна цінність цільової аудиторії в маркетингу – це те, що представники обраної групи з великою ймовірністю захочуть купити певний продукт.

Основними видами цільової аудиторії є:

  • основна;
  • непряма;
  • широка;
  • вузька;
  • аудиторія від типу цільовий групи;
  • аудиторія за метою відвідин сайту.

May 27, 2021

Як визначити свою цільову аудиторію

  1. Відштовхуватися від самого продукту та послуги.
  2. Вивчити статистику продажів та визначитиякі люди найчастіше у вас купували …
  3. Стать, вік, сфера діяльності, платоспроможність та локація.
  4. Інтереси
  5. Цінності, життєві принципи та позиції.
  6. Болі: від явних до замаскованих

Цільова аудиторія (ЦА) – це люди, яким цікаві чи можуть бути цікаві ваші товари чи послуги. Нерідко знання підприємців про цільової аудиторії дуже обмежені і виглядають так: «усі, кому потрібен наш дуже крутий та корисний товар», або «всі жителі Москви та Підмосков'я».