Вся інформація, розміщена на вашому флаєрі, має бути надана у позитивному руслі. І її повинно бути багато! В ідеалі контент, включаючи заголовок, повинен бути розміщений на одній частині листа. Таким чином, ви розкажіть необхідну інформацію, сконцентрувавши на ній увагу клієнта.
Ефектний рекламний слоган, що легко запам'ятовується. Опис знижки або акції, яку пропонує власник флаєра чи потенційним клієнтам – представникам цільової аудиторії. Зображення зразків продукції чи ілюстрації, відповідні послугам. Анонс якогось заходу, запрошення на нього.
В ідеалі рекламна листівка повинна містити в собі КОРОТКЕ:
- опис самої пропозиції;
- його переваги та вигоди для ЦА;
- можливості ним скористатися;
- заклик до дії.
May 19, 2014
5 рекомендацій: як має виглядати листівка Основні правила – великий шрифт, максимум 6 слів та контрастний колір. Правильне зображення. Вона повинна бути великою, барвистою, чіткою та по темі. Якщо ви рекламуєте чайник, тоді не потрібно на листівку нагромаджувати фото щасливої родини за чаюванням.