Методика ABC базується на трьох основних правилах: Категорія A – Найважливіші справи. Вони становлять приблизно 15% усіх справ, якими ви займаєтеся, але вони приносять приблизно 65% результатів.

ABCаналіз – Метод, що дозволяє класифікувати ресурси фірми за ступенем їх важливості. Цей аналіз є одним із методів раціоналізації та може застосовуватися у сфері діяльності будь-якого підприємства. У основі лежить принцип Парето — 20 % всіх товарів дають 80 % обороту.

Згідно ABCаналізу рекомендується спочатку займатися справами групи А (найважливішими і приносять найбільшу частину результату). Наступні на черзі – завдання групи В, які так само приносять значний внесок у досягнення загальної мети. У той самий час велика кількість завдань приносить малу частину результату.

категорія А – Пріоритетні товари, Що приносять до 80% від загального обороту; категорія В – звичайні товари, Від 80% до 95% загального обороту; категорія З – товари-аутсайдери, від 95 до 100% загального обороту (все, що залишилося). Визначаємо межі категорій, які мають суттєво відрізнятися між собою.