Середня конверсія сайту нерухомості – 2,9%. Найкращий показник 8,7%. Високий – 5,3%.30-Jun-2021

У середньому рівень конверсії інтернет-магазинів 2 – 5%, у лендінгів – зазвичай вище. Це зумовлено більш точним націленням на аудиторію. Тому для підвищення конверсії сайти використовують послуги заміни контенту. При цьому відбувається сегментація всієї аудиторії сайту за певними ознаками.

Конверсія Лендінг пейдж коливається не більше від 0,5 до 30 %. У багатосторінкових сайтів цей показник не перевищує 10%. Середня конверсія лендінгу – Не показник гарантованого результату.

Конверсія у лід – 10%. З 10-ти осіб, які залишили заявку, товар купив тільки 1. Виходить, що конверсія з лідів у продажу = 10%, а з відвідувачів у продажу – 1%….Яка має бути конверсія?

ГалузьСередня конверсія
Косметика і парфюмерія2,9%
Змішаний асортимент1,7%
Одяг, взуття та аксесуари1,6%