В ідеалі портрет цільової аудиторії повинен включати поточних споживачів (бо дані клієнти вже приносять стабільний дохід), включати потенційних клієнтів (мати вектор розвитку) і ґрунтуватися на потребах, які вирішує продукт за допомогою своїх відмінних чи найважливіших характеристик.
Види цільової аудиторії Основна та непряма. Основна аудиторія вибирає та купує продукт. Непряма впливає на вибір. Приклад: дитина побачила рекламу і просить іграшку (непряма), батько – вибирає та оплачує товар (основна).
Для опису цільової аудиторії можна використовувати такі соціально-демографічні характеристики:
- підлога
- вік
- утворення
- рівень прибутку
- соціальний та сімейний статус
- професія, місце роботи, рід діяльності
- національність чи расова приналежність
- географію проживання.
Цільова аудиторія (ЦА) – це люди, яким цікаві чи можуть бути цікаві ваші товари чи послуги. Нерідко знання підприємців про цільової аудиторії дуже обмежені і виглядають так: «усі, кому потрібен наш дуже крутий та корисний товар», або «всі жителі Москви та Підмосков'я».