У кожному заголовку можна використовувати до 30 символів. Заголовки показуються поруч і розділяються вертикальною рисою ("|").

В адаптивні пошукові оголошення можна додати максимум 15 заголовків до 30 символів та чотири описи до 90 символів. Для однієї групи об'яв потрібно створити від однієї до трьох об'яв. Показник якості хоча б одного з них винен бути на рівні "Хороше" або "Відмінне".

На відміну від розгорнутих текстових оголошень, для одного адаптивного пошукового оголошення можна, можливо ввести до 15 заголовків і до 4 описів. кожне оголошення включає не більше 3 заголовків і 2 описів, які можуть відображатися в різних поєднаннях у довільному порядку.

Але важливо пам'ятати, що Яндекс та Google по-різному обмежую кількість символів в оголошенні. Директ допускає 33 знаки в заголовку і 75 – у тексті, а AdWords – 30 і 76 символів відповідно*.