У середньому націнка на одяг та взуття складає 60-100%, біжутерію та сувеніри – 200-300% і більше, побутову техніку – 10-60% тощо.

"В цілому середня націнка на товари у торгових мережах становить трохи більше 15-16%. Ми говоримо про якірні товари, За якими покупці частіше приходять», – сказав Євтухов. Відомство оцінило ситуацію на ринку після того, як у Росстаті повідомили, що рівень інфляції в Росії за підсумками 2021 становив 8,39%.

Власник магазину одягу або невеликий мережі встановлює ціну на товар двома способами. Перший — обходить місцеві торгові центри, дивиться на роздрібний цінник і далі, залежно від ступеня самовпевненості, ставить ціну або трохи вище, або трохи нижче за середню по ринку.

Розмір мінімальної націнки на товари законодавчо не встановлено, організація встановлює націнку на товари самостійно. За продажною ціною (тобто за вартістю з торговою націнкою) враховують товарипридбані для роздрібної торгівлі. При цьому дозволено враховувати товари і без торгової націнки.