Конструктивно датчик положення розподільного валу теж не сильно відрізняється від датчика коленвала. Основна його деталь – це котушка, на яку після включення запалення приходить постійна напруга від бортової мережі. 12 вольт (Насправді трохи більше, але для простоти – 12). Mar 19, 2021

Перевірка двопровідного датчика положення распредвала: Один із щупів мультиметра з'єднайте з «землею» (будь-який металевий компонент двигуна), а другий по черзі підключайте до проводів датчика розподільного валу. Відсутність струму на всіх проводах свідчить про проблему проводці, яка йде до датчику.

За допомогою мультиметра можна перевірити опір обмотки, щоб переконатися, що вона замкнута і немає розриву. Так на «таті» датчика між 1 і 2-ї ніжками приладу повинен показати 13 Ом, і порядку 3Ом між 2 і 3 ніжками.

Датчик положення розподільчого валу працює за принципом Холлі. Він зчитує дані зубчастого обода, розташованого на розподільчому валу. Напруга Холла в ІС Холла, розташованої в голівці датчика, У міру обертання зубчастого обода.