У визначенні мінімуму не йдеться про умови, апріорі небезпечні для повітряного транспорту. Це грози з блискавками та градом, сильне зледеніння посадкової смуги, турбулентність. Грозові фронти невеликих розмірів можна обійти, але деякі шторми тягнуться на сотні кілометрів і змушують літаки чекати на негоду.

На організацію польотів на літаку впливають різні фактори пов'язані з погодою: звичайні параметри, пов'язані з напрямом та силою вітру, більш конкретні явища, такі як сніг та туман. Напрямок і сила вітру найбільше впливають на тривалість польоту.

Більшість літаків, що виконують повітряні перевезення пасажирів, не здійснюють зльоти та посадки при бічному та попутному вітрі, що має силу відповідно 17-18 та 5 м/с. Такі пориви повітряних мас можуть спричинити небезпечний крен літака. На зльоті літальний апарат вітром може розгорнути або знести з ЗПС.

«Якщо при вході в аеропорт у пасажира виявлено температура вище 37 °, йому буде відмовлено в польоті. Видається довідка, що підтверджує, що температурний показник був вищим за норму.