Для цих цілей традиційно використовуються мастила на основі мінеральної олії, загущеної літієвим загусником, що містять добавку дисульфіду молібдену (MoS2). Дисульфід молібдену захищає робочі деталі зовнішнього ШРУС від зносу і гарантує тривалий термін його служби, який можна порівняти з терміном служби автомобіля.Sep 7, 2020

Змащення для трипоїдних ШРУСів має бути на основі полісечовини. Це зумовлено тим, що такі матеріали повинні бути термостійкими, а також витримувати високі навантаження та запобігати зносу. До того ж мастила на основі полісечовини закладаються на весь термін служби вузла (близько 150 тис. км. пробігу).

Змащення для тріподів повинні забезпечувати мастило голчастих підшипників, тому вони м'якіші (консистенція NLGI 1 або NLGI 1.5) і не повинні містити у своєму складі твердих частинок, таких як MoS2. 6. Зовнішні ШРУСи найчастіше зустрічаються кулькового типу, а внутрішні – типу триподале бувають і винятки.

Змащення для внутрішнього ШРУС Для внутрішніх ШРУС типу «трипод» мастила з дисульфідом молібдену або графітом протипоказані, виробники техніки рекомендують закладати в цей вузол високотемпературні мастила без твердозмащувальних наповнювачів, наприклад, мастило "РУСМА M-Grease XHP".