Якщо CTR нижче 5%, але не менше 2%, то цей показник нижчий від середнього. Всі оголошення, які мають менше 2%, вважаються малоефективними. А за дуже низьких показників (менше 0,5 %) «Яндекс» і Google можуть самостійно зупинити покази. Якщо клікабельність, навпаки, більше 10% – це чудово.Feb 26, 2019

CTR у контекстній рекламі. Директ та Google Ads вважається 7-11%, вище – вже дуже добрий показник, показник нижче 6% – сигналізує, що варто відредагувати рекламне оголошення. На клікабельність контекстної реклами впливає ключова фраза, яка використовується в оголошенні.

Таблиця середніх значень CTR

Рівень CTR в пошукуЯндекс.Директ / Google.AdWords
5-10%середній
10-20%вище середнього
20-30%високий
понад 30%дуже високий

•Jan 27, 2022

Для конкуренції середнього рівня хорошими цифрами вже вважатиметься CTR в 4%