Якщо CTR нижче 5%, але не менше 2%, то цей показник нижчий від середнього. Всі оголошення, які мають менше 2%, вважаються малоефективними. А за дуже низьких показників (менше 0,5 %) «Яндекс» і Google можуть самостійно зупинити покази. Якщо клікабельність, навпаки, більше 10% – це чудово.Feb 26, 2019
CTR у контекстній рекламі. Директ та Google Ads вважається 7-11%, вище – вже дуже добрий показник, показник нижче 6% – сигналізує, що варто відредагувати рекламне оголошення. На клікабельність контекстної реклами впливає ключова фраза, яка використовується в оголошенні.
Таблиця середніх значень CTR
Рівень CTR в пошуку | Яндекс.Директ / Google.AdWords |
---|---|
5-10% | середній |
10-20% | вище середнього |
20-30% | високий |
понад 30% | дуже високий |
•Jan 27, 2022
Для конкуренції середнього рівня хорошими цифрами вже вважатиметься CTR в 4%