«В обов'язки адміністратора нашого салону краси входить: зустріти, проконсультувати, запропонувати чай, каву, журнал, відповідати на телефонні дзвінки, знати ціни та опис послуг, стежити за чистотою та порядком, вести облік, коротше кажучи, обслуговувати клієнтів та займатися господарством», сказав директор.

Посадові обов'язки

  • Забезпечує роботу з ефективного та культурного обслуговування відвідувачів, створення для них комфортних умов.
  • Здійснює контроль за збереженням матеріальних цінностей.
  • Консультує відвідувачів з питань наявних послуг.

Опис діяльності Ці фахівці контролюють роботу решти колективу, координують дії відвідувачів закладу, стежать за порядком. Адміністратор повинен бути добре знайомий з особливостями роботи своєї компанії, щоб зуміти відповісти будь-які питання клієнтів.

Робота з клієнтами має на увазі вміння не лише розмовляти, а й головне – практично миттєво встановити контакт із будь-яким клієнтом, слухати, розуміти та піклуватися. Адміністратор повинен бути стійким до стресів, вміти гасити конфлікти, працювати з претензіями та скаргами.