Для зовнішніх ШРУС (ШРУС з боку колеса) на кулькових підшипниках ковзання використовують мастило з дисульфідом молібдену. У ролі мастила для зовнішнього ШРУСу часто виступає універсальне молібденове автомобільне мастило з широким спектром застосування.
З усіх типів мастил, які рекомендують застосовувати в ШРУС, добре зарекомендували себе літієві, а найпопулярнішим засобом з них вважається Літол-24. Він виробляється на основі літієвого мила та загусників, а води в його складі немає.
Для кулькових ШРУС застосовуються мастила консистенції NLGI 2 додатковими присадками протизадирних у вигляді твердих частинок дисульфіду молібдену MoS2. Такі мастила запобігають зварюванню і прискореному зносу при ударних навантаженнях і переміщенні кульок у металевих направляючих корпусу шарніра.
Багатьох автолюбителів також цікавить питання про те, можна, можливо чи «графіткою» змащувати ШРУСи (шарніри рівних кутових швидкостей). Однозначної відповіді у разі немає. Якщо йдеться про дешеве вітчизняне мастило, то не варто ризикувати, воно може зіпсувати внутрішній механізм шарніра.