У дидактичній структурі уроку відображено наступний алгоритм процесу навчання, складовими компонентами якого є три: – Актуалізація опорних знань і способів пізнавальних дій учнів, – Формування нових понять та способів дій, – Застосування вивченого матеріалу.

У уроці є етапи, обов'язково присутні на кожному уроці незалежно від його типу: організаційний, актуалізація знань, інструктаж про виконання домашнього завдання, підбиття підсумків та рефлексія.

Для уроку відкриття нового знання передбачено 9 етапів.

  • Етап мотивації (самовизначення) до навчальної діяльності.
  • Актуалізація та фіксування індивідуальної скрути в пробній дії.
  • Етап виявлення місця та причини труднощів.
  • Етап побудова проекту виходу з ситуації, що склалася.
  • Реалізація побудованого проекту