Що потрібно для когортного аналізу?
- Ознака формування когорти — дія, що об'єднує людей у групу: перший візит, покупка, встановлення, реєстрація тощо.
- Розмір когорти – часовий інтервал: день, тиждень, місяць.
- Звітний період – час дослідження поведінки груп.
Когортний аналіз – Це метод маркетингового дослідження поведінки користувачів, який допомагає оцінити ефективність бізнесу. Суть у цьому, що необхідно проаналізувати поведінка груп людей, які вчинили одну й ту саму дію у певний період. Такі групи називають когортами.
Когортний аналіз — спосіб вивчати групи користувачів/клієнтів (когорти), об'єднані загальними ознаками в заданий проміжок часу. Простіше кажучи, когортний аналіз покаже, як користувачі взаємодіють із вашим продуктом чи послугою у той чи інший період.