У найпростішому випадку магазини роздрібної торгівлі поділяються на три формати: гіпермаркет, супермаркет та магазин біля будинку. При більшій деталізації до них додаються формат дискаунтер та кеш-енд керрі.
Формати торгових точок
- Гіпермаркети Торгова площа: 1000 кв. м. та більше. …
- Супермаркети Торгова площа: 300-1000 кв. м. …
- Мінімаркети Торгова площа: 50-300 кв. м. …
- Дискаунтери (продаж товарів з мінімальною націнкою) Торгова площа: > 300 кв. м. …
- Магазини з торгівлею через прилавок Торгова площа: 50-300 кв. м.
Їхня популярність пов'язана із прагненням споживачів закуповуватися в одному місці, знижуючи тим самим свої транспортні та тимчасові витрати.
- Універмаги.
- Супермаркети …
- Магазини крокової доступності …
- Магазини «непрямих цін» …
- Супермагазини …
- Виставкові зали.
- Оптові клуби …
- Дискаунтери
Роздрібна торгівля, Різниця або Ретейл — продаж товарів, призначених для особистого або сімейного використання (тобто не пов'язаного з підприємницькою діяльністю) безпосередньо кінцевому споживачеві.