Кількість кілець Для бензинових двигунів – зазвичай 2 компресійних та одне маслознімне. На особливо високооборотних двигунах може бути взагалі одне кільце. Для дизельних двигунів зазвичай застосовують 2 або 3 компресійні кільця та одне маслознімне.
У цьому випадку поршневе кільце складається з двох плоских кілець, встановлених один на одного і повернутих один до одного на 180º. При цьому верхнє кільце має форму літери «L», а нижнє кільце вставлено у виїмку верхнього кільця, за рахунок чого висота такого кільця виходить не більше висоти стандартного кільця.
Виділяють 2 види маслознімних кілець: цілісні та складові. Останні складаються з двох тонких кілець, а також осьового та радіального розширювачів. Такі моделі дешевші у виробництві, тому зустрічаються частіше, ніж чавунні цілісні.