До ринкових методів ціноутворення відносяться: метод цінності, що сприймається, метод цінових бар'єрів і метод поточних цін. До витратним методам ціноутворення ставляться: спосіб від маржинальності товару, з урахуванням надбавки до витрат виробництва та основі обліку повних витрат.

Існують такі методи ціноутворення:

  • «Середні витрати плюс прибуток»;
  • аналіз беззбитковості та забезпечення цільового прибутку;
  • встановлення ціни виходячи з цінності товару, що відчувається;
  • встановлення ціни з урахуванням рівня поточних цін;
  • встановлення ціни з урахуванням закритих торгів.

Методи ціноутворення Витратні методи (Компанія орієнтується на витрати виробництва); Ринкові методи (Компанія орієнтується на економічну ситуацію на ринку); Параметричні методи (Компанія орієнтується на витрати на техніко-економічні параметри продукції).

Основними моделями ціноутворення, орієнтованими на витрати, є: – Модель маржинальних витрат; – Модель повних витрат; – Модель рентабельності інвестицій.