На цей автомобіль встановлювали форсований 5-літровий двигун V8 S62, конструктивно схожий із серійним 4,4-літровим агрегатом M62B44, обладнаний системою Double-VANOS та вісьма індивідуальними дросельними заслінками. Вперше на серійній моделі BMW потужність двигуна сягнула 400 л. с.

– 530d (M57), 193 кінські сили. Абсолютно не схильний до витрати олії та проблем з кільцями. Якщо не звертати увагу на можливі проблеми з дизельними примочками – ідеальний вибір двигуна Е39.

На E39 M5 встановлювався V-подібний восьмициліндровий двигун S62 об'ємом 5 літрів, що видає потужність 400 л. с. (294 кВт).

Двигун BMW M57 Серія дизельних двигунів БМВ М57 обсягу 2.5 та 3.0 літра випускалася з 1998 по 2010 рік та ставилася на найбільш популярні моделі концерну: 3-Series, 5-Series, 7-Series та кросовери X. Цей силовий агрегат за час виробництва мав три різні покоління: початкове, TU та TU2.