Отже, основні правила телефонного розмови:
- вибирайте час для дзвінка;
- вітайтеся, уявляйтеся, прощайтеся;
- адресно уточнюйте, хто у телефону;
- заощаджуйте час співрозмовника;
- не вибачайтеся за занепокоєння;
- будьте конкретні та виконуйте обіцянки;
- завжди тримайте під рукою блокнот та ручку;
- правило трьох гудків;
Статті про продаж
- Правило 1. ПЛАНУЙТЕ ПЕРЕГОВОРИ …
- Правило 2. Знімайте трубку на третій сигнал (у тому випадку, якщо вам дзвонять). …
- Правило 3. РОЗМОВЛЯЮЧИ ПО ТЕЛЕФОНУ, ОБОВ'ЯЗКОВО Усміхайтеся. …
- Правило 4. ВІТАЙТЕ СПІВЧИКА. …
- Правило 5. ВАШ ГОЛОС – ВАША ВІЗИТНА КАРТКА. …
- Правило 6. …
- Правило 7. …
- Правило 8.
Завжди слід починати розмова з уявлення себе та своєї організації – і тоді, коли дзвоните ви, і тоді, коли дзвонять вам. Люди люблять знати, з ким вони розмовляють. Це, крім того, створює атмосферу довірливості та допомагає краще зрозуміти співрозмовника.