Отже, основні правила телефонного розмови:

  1. вибирайте час для дзвінка;
  2. вітайтеся, уявляйтеся, прощайтеся;
  3. адресно уточнюйте, хто у телефону;
  4. заощаджуйте час співрозмовника;
  5. не вибачайтеся за занепокоєння;
  6. будьте конкретні та виконуйте обіцянки;
  7. завжди тримайте під рукою блокнот та ручку;
  8. правило трьох гудків;

Статті про продаж

  • Правило 1. ПЛАНУЙТЕ ПЕРЕГОВОРИ …
  • Правило 2. Знімайте трубку на третій сигнал (у тому випадку, якщо вам дзвонять). …
  • Правило 3. РОЗМОВЛЯЮЧИ ПО ТЕЛЕФОНУ, ОБОВ'ЯЗКОВО Усміхайтеся. …
  • Правило 4. ВІТАЙТЕ СПІВЧИКА. …
  • Правило 5. ВАШ ГОЛОС – ВАША ВІЗИТНА КАРТКА. …
  • Правило 6. …
  • Правило 7. …
  • Правило 8.

Завжди слід починати розмова з уявлення себе та своєї організації – і тоді, коли дзвоните ви, і тоді, коли дзвонять вам. Люди люблять знати, з ким вони розмовляють. Це, крім того, створює атмосферу довірливості та допомагає краще зрозуміти співрозмовника.