Для того, щоб працювати бренд–менеджером, Необхідна вища економічна освіта за спеціальностями "Комерція", "Маркетинг". Цьому фахівцю потрібні глибокі знання в галузі PR, маркетингу та реклами.
За оцінкою сайтів з вакансіями, зарплата бренд–менеджера у середньому у Росії становить 56 000 рублів: мінімальний оклад починається від 25 000 крб., максимальний сягає 300 000 крб. Дохід спеціаліста залежить від кількох показників: Профільна освіта, додаткове навчання.
Що має знати та вміти бренд–менеджер
- Збирати дані та аналізувати їх. …
- Орієнтуватися на порядку денному. …
- Управляти проектами. …
- Емоційний інтелект, комунікативні якості. …
- Вміти працювати з числами. …
- Брати відповідальність та працювати на результат.
Jan 7, 2020