Принципи гейміфікації Головне завдання гейміфікації – залучити та утримати учасників гри. При цьому не потрібно забувати про основну мету бізнесу та впроваджувати гейміфікацію «для галочки». За допомогою ігрових технологій ви повинні вирішити проблему клієнта, допомогти йому отримати нові навички чи підвищити продажі.

Дослідження показують, що гейміфікація допомагає освоювати нові навички, формує самостійність та мотивує співробітників. Крім цього, за допомогою ігрової механіки можна вплинути на комунікації всередині компанії, культуру організації та ефективність роботи.

Гейміфікація в освіті – Це процес включення ігрових елементів у навчальний курс. Така практика підвищує залученість та мотивацію учнів, дозволяє більш ефективно засвоювати матеріал. Раніше цю технологію використовували переважно в навчанні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Компанії активно впроваджують гейміфікацію у корпоративне навчання. Доведено, що гейміфікація підвищує продуктивність співробітників на 50% та їх залучення на 60%. При цьому гейміфікація у HR-цілях найчастіше працює ефективніше, ніж у залученні покупців.