Розрізняють кілька груп продуктових метрик: Метрики залучення (Metrics for Acquisition) Метрики залучення (Metrics for Engagement) Метрики продуктивності (Performance Metrics)Nov 6, 2021

Метрики продукту

  • Retention показує, як нові користувачі перетворюються на активних;
  • LTV показує, як нові користувачі перетворюються на прибуток за весь час використання сервісу;
  • Конверсія в першу покупку показує, як продукт перетворює нових користувачів на платять.

Feb 15, 2022

Основні бізнесметрики

  • MAU (Monthly Active Users) – кількість унікальних активних користувачів за один місяць, яких частіше визначають за ID або логіном.
  • WAU (Weekly Active Users) – кількість унікальних користувачів за тиждень.
  • DAU (Day Active Users) – кількість унікальних користувачів за день.

Основні метрики маркетингу:

  • CR – Коефіцієнт конверсії;
  • CTR – клікабельність;
  • CPC – ціна за один клік по рекламі;
  • СРА – ціна за одну цільову дію;
  • CAC – вартість залучення клієнта.