Розрізняють кілька груп продуктових метрик: Метрики залучення (Metrics for Acquisition) Метрики залучення (Metrics for Engagement) Метрики продуктивності (Performance Metrics)Nov 6, 2021
Метрики продукту
- Retention показує, як нові користувачі перетворюються на активних;
- LTV показує, як нові користувачі перетворюються на прибуток за весь час використання сервісу;
- Конверсія в першу покупку показує, як продукт перетворює нових користувачів на платять.
Feb 15, 2022
Основні бізнес–метрики
- MAU (Monthly Active Users) – кількість унікальних активних користувачів за один місяць, яких частіше визначають за ID або логіном.
- WAU (Weekly Active Users) – кількість унікальних користувачів за тиждень.
- DAU (Day Active Users) – кількість унікальних користувачів за день.
Основні метрики маркетингу:
- CR – Коефіцієнт конверсії;
- CTR – клікабельність;
- CPC – ціна за один клік по рекламі;
- СРА – ціна за одну цільову дію;
- CAC – вартість залучення клієнта.