У 2013 році Євротунель був третім за протяжністю залізничним тунелем у світі, поступаючись за цим показником тунелю Сейкан (53,85 км) та Готардському тунелю (57,1 км). Водночас Євротунель встановив рекорд протяжності під водою, перевершивши Сейкан, підводний сегмент якого становив 23,3 км.
Тунель під Ла–Маншем (він же Євротунель) – підземна споруда, прокладена під однойменною протокою. Транспортний коридор пов'язує континентальну Європу, а точніше, Францію на півдні, з Великобританією на півночі.
Рух поїздів тут лівостороннє, як і інших залізницях Франції та Великобританії. Всього в тунелі курсують 4 типи поїздів. Високошвидкісні пасажирські потяги TGV Eurostar з'єднують Лондон, Париж і Брюссель.
Та й одна з найграндіозніших будівництв ХХ століття — тунель під Ла–Маншем — розпочато ще 1881 року. Тоді справа не рушила далі за станційні споруди, зате тепер багатьом незрозуміло, як взагалі вдавалося потрапляти на Британські острови, коли тунелю не було.