Номінальна напруга на струмоприймачах поїзда має бути 750 В, а середня величина падіння напруги в елементах тягової мережі (кабелі, контактна рейка, ходові рейки) приймається за 10 відсотків, тобто дорівнює 75 В. Максимальна напруга на контактній рейці повинна бути не вище 975 В, мінімальна – не нижче 550.

Саме з контактної рейки поїзд бере електрику за допомогою струмоприймача. Напруга у цієї рейки 825 В, а силу струму він дає таку, що багатотонний метрошний склад непогано так розганяється. Загалом, наближатися до цієї рейки смертельно небезпечно.

Використання контактного рейки в метрополітені замість контактного дроту дозволяє зменшити габарити тунелів. Контактний рейка має високу надійність і довговічність. Простий у ремонті та обслуговуванні.

На контактний рейка подається струм напругою 825 вольт – для людини це смертельно, тому рейка краще не чіпати.