Рекомендована структура бізнес–плану включає наступні розділи: ▪ Резюме проекту; . Опис проекту; ▪ Інформація про Основних учасників проекту; ▪ Опис продукту; ▪ Аналіз ринку; ▪ Організаційний план; ▪ План продажів та стратегія маркетингу; ▪ План виробництва (експлуатації); . Аналіз ресурсів; .
Бізнес–план включає в себе опис товару або послуги, аналіз ринку, план виробництва, організаційну структуру вашої компанії, маркетингову стратегію для просування продукції та фінансовий план, До якого зведені всі основні розрахунки.
Під час розробки бізнес–плану потрібно врахувати кілька розділів: резюме, інформація про компанію, аналіз ринку, організація та менеджмент, послуга або продукт, маркетинг та продажі, фінансування, фінансові прогнози, додаток.
Загальна структура бізнес–плану: резюме, короткий зміст, опис бізнесу, аналіз ринку, план маркетингу, план виробництва, організаційний план, фінансовий план, аналіз та оцінка ризиків.