Ідеальним рішенням буде застосування адаптивно "газових свічок" – іридієвих та платинових. Штатні свічки запалювання з нікелевим електродом теж будуть добре працювати, але ресурс таких свічок помітно знизиться.

взагалі, свічки бажано міняти через 30-50 т км.

Повинні підійти А14 з коротким різьбленням (волговські які). Буде краще, якщо поставити свічки А14 замість А11. Температура електродів та ізолятора (навколо центрального електрода) повинна бути 500-700 С. Менше-заросте нагаром, більше – буде гарне запалювання (і те, й інше нікуди не годиться).

Через недостатньо ефективну свічки спалаху, паливо спалюється неповноцінно. Відповідно підвищується рівень його витрати. Зменшується потужність двигуна, він працює не на повну силу. Виникає також і нагароутворення.